Paket!

Idag fick jag mitt efterlängtade paket ifrån kakburken.se

Det jag köpte var:
Boken - Cakes and sugar flowers
Boken - Patchwork cutters
Formdyna
Kursiva bokstäver
Ejector blomma medium
Tyll nr 1

Men vad besviken jag vart på böckerna :(
Patchwork borde jag ju förstått att det bara var hur man gör med deras mallar men den andra boken, det stod att det var steg för steg beskrivngar osv. Men då trodde jag inte att man måste köpa massa saker till, som utstickare osv. Nej besviken! Skulle vara bättre om man fick titta i böckerna först ;)
Men mina andra inköp är jag nöjd med! =)
Snart får jag gå igenom sidan och se vad jag önskar mej i julklapp, känns som mycket kommer vara ifrån kakbukren =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0