Baksug!

Jag är verkligen såå sugen på att baka en tårta! Har tittat runt på olika fina bakbloggar och insperiras ännu mera!
Jag har så många ideer om vad jag vill göra för tårtor!
Min kompis ska flytta i helgen så jag passade på att fråga om hon inte ille ha en liten tårta till nästa helg ;)
Tänkte jag skulle testa att använda mmf och se hur det fungerar. Jag gillar inte sp alls! Tycker den är alldeles för söt! Men till sonens tårta kommer jag nog att göra dekorationerna i sp. Men det återstår att se.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej, eller. Drygt ett år kanske. Men med uppehåll på nästan ett halvår för jag hade så mycket i skolan. Hur länge har du bakat?



Jag gillar smaken på MMF mer än SP. Men det är ju så kladdigt att göra. =/

2011-01-19 @ 07:58:46
URL: http://cakelicious.blogg.se/
Postat av: emma

vad fan är mmf och sp...

2011-01-19 @ 15:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0