Gott nytt år tårta

Igår var det nyår, klart detta måste firas med en tårta! Dock vart tåtan inte alls fin!
Inte alls nöjd med denna! Inte bra att göra tårta i stress märkte jag, men men god vart den enligt mej =)



Tårtan är fylld med violgroderfluff
Turkiskpepparfluff
Spacklad med grädde
Täkt med marsipan
Dekorerad med sockerpasta ifrån grannen!

Ja jag vet, blommorna ser ut som sallad! Haha!
Ska ta och köpa mej lite pulver färg så man får lite färg & liv i blommorna. Men det kostar ju pengar tyvärr...
Jag tyckte denna tårta var god medans min mamma inte alls gillade den, smaken är som baken!


Kommentarer
Postat av: Maggie & Marit mams´till River & Pärlan

Du är jätte duktig ju, tycker alla dina tårtor blir super fina :)

2011-01-01 @ 14:12:39
URL: http://mheartm.blogg.se/
Postat av: Carola

Var inte så hård mot dig själv. Tårtan blev jätte fin. Och blommorna ser inte ut som sallat. Ett enkelt tips är att på ICA eller en annan mataffär så finns fina kulor bland strösslet på glasstillbehörshyllan. Där finns silver och pärlfärgade som blir jätte fint att klistra i mitten på blommorna. Prova dig fram men 1-3 kulor/blomma..

2011-02-10 @ 17:41:31
URL: http://www.mycakes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0