Pepparkakshus

På lucia gjorde jag & barnen årets pepparkakshus.
Gjorde egen deg & egen mall, ja det vart helt okej =)
Frpgade dotter (3år) om hon ville ha hus, kyrka eller borg. Ett hus med en massa olika godisar på, sagt & gjort =)



I detta hus flyttade det även in lite figurer, Pippi & alla hennes vänner. Det är så att dottern har önskat sej ett Pippihus av tomten & de skulle få bo i huset sålänge =)



Tyvärr så stod inte huset upp i många timmar. Våran son på 1½ år fick väldigt långa armar när han vart sugen på godis & huset gick sönder..


Kommentarer
Postat av: Simone

så himla roligt och baka med barnen.min son ville också göra,men han förstörde mer än hjälpte.

blev superfint hus

2011-12-15 @ 20:25:18
URL: http://smulansbakblogg.blogspot.com
Postat av: Martina

vilket tjusigt his:)



sv: silikon blir de väll eller nått sånt svårt att säga bara så här men ska gå på en konsultion och se finns ju olika saker man kan fylla ut brösten med om man säger så:)



praktiken har jag inte börjat på de är vecka 11 men jobbet har jag börjat på och går själv första passet på söndag och de känns jätte kul:)



Hoppas manfred snart blir frisk

kram

2011-12-16 @ 08:53:50
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0