Barnkalas!

Idag var det äntligen dags med lite barnkalas för våran dotter som blir 3 år den 4 aug.
Det har vartit en trevlig dag med mycket barn & bus, även mycket fika :)
Här kommer en liten bildbomb på allt fika som bjöds hemma hos oss



 

Den välpratade gula Musse Pigg tårtan. Min dotter tyckte den var vacker så det var ett bra betyg!
Tårtan bestod utav:
tårtbotten
Blåbärsmoues
Jordgubbsmouse
spacklad med grädde
täckt med gul marsipan ( manrsipanen var jag int ealls nöjd med! Köpte den hos ett kondotori och blåbärsfyllningen lyste igenom marsipanen! Har jag aldrig varit med om förut!)


  
       Maränger                         Kanelbullar

   
   Snoddas           Drömmar          Chokladbollar

Serverade även hemmagjord apelsinsaft men den tog jag visst ingen bild på. Detta var vårat kalas men det kommer ett kalas till om en helg men nya bakverk


Kommentarer
Postat av: Milli

Vilka härliga bilder :)Fanns mycket jag kunde tänka mig att äta här ;) Vad synd att du inte var nöjd med marsipanen, trodde inte att de skulle lysa igenom den.. sp däremot har jag varit med om att de lyst igenom om man spacklat med brun chokladkräm eller så..

2011-07-31 @ 22:32:31
URL: http://millistartorochannat.blogspot.com/
Postat av: Martina

va duktiga ni är gumman:) mycket gott där.



sv: den där laxen vart grymt gott, kan lägga upp receptet på bloggen:)



hare gott

kram

2011-08-01 @ 08:29:35
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Lisa

hej gumman!



mysigt med astrid lindgrens värld iaf =) räcker ju om man har tid att mysa hemma med! skönast så..



oh men shit vad mkt gott =)

vad roligt med alla färger med, du är så duktig!! förstår att det var uppskattat!



allt bra med er annars?

hur går det med allt fixande?

kramar!!

2011-08-01 @ 20:19:22
URL: http://fotolaiza.blogg.se/
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

ja det var superkul på kolmården! :D



åh va mkt gott, har ni haft en trevlig helg? kram

2011-08-01 @ 21:59:14
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Martina

jo man kan ju gå upp i vikt för man bygger muskler gumman...mätt sig i stället de visar mer som jag sagt förut:) så länge kläder och de minskar behöver inte vågen vissa ner gång utan man kan se de på så många andra sätt.



du kan ng testa och ta laxen med bacon ändå lagt upp receptet där nu:)



hare gott

kram

2011-08-01 @ 23:30:57
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0