Cupcakes till min syster

Min syster frågde om inte jag kunde göra fika till hennes jobb. Hon villa ha med hallon & choklad & så skulle det vara cupcakes.
Så det fick bli halloncupcakes & dumlefluff. Hoppas de ska gilla fikat!



Till 12 st muffins behöver du :
150 g margarin
1 ½ dl strösocker
2½ dl vetemjöl
1½ tsk bakpulver
3 st ägg
½ tsk vaniljsocker
Några hallon

Rör margarin & socker vitt & pösigt.
Rör sedan i äggen, men ta 1 i tag och vispa mellan äggen.
Blanda sedan ner vetemjöl, vaniljsocker & sist bakpulver.
Fördela i muffinsformar. Tryck sedan ner hallon i smeten. Grädda i 175 grader tills de är klara. Jga vet inte alls hur länge mina stod inne, när de inte är kladdiga då är de klara.
Vispa sedan fluffet och spritsa på. Hur man gör fluff hittar du HÄR


Kommentarer
Postat av: Sis

min vän nataly fick ett smakprov! hennes kommentar kommer här:



De var de godaste cupcake jag ätit! GOTT!

2011-07-29 @ 19:16:56
Postat av: Linda- Cupcakesfluffan

Så fina cupcakes

2011-07-29 @ 21:43:25
URL: http://cupcakesfluffan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0