Grattis till mej!

Idag fyller jag 24 år, usch vad tiden går!
Dagen har varit underbar! Haft tillbringat den på en marknad med min lilla familj, svärmor, min mans moster & mormor. På marknaden fick jag en bricka i trä som det var målat rosor på, fick en brödkorg & såklart brända mandlar.
Efter marknaden åkte vi hem till min mamma & pappa. Där kom även min mormor & morfar på fika. Mamma hade bakat en tårtbotten & frågade om int ejag kunde slänga ihop en bär tårta med grädde på. Ja den ser verkligen inte vacker ut! Stressade verkligen när jag gjorde den, men god blev den allt!


Bilden är tagen med min mobil därför ingen bra bild..


Kommentarer
Postat av: Martina

grattis igen gumman och verkar som din dag varit bra:)

2011-07-30 @ 22:30:40
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: linda - en vimsig mamma

Garttis grattis =) fast några timmar försent denna gång..fast jag grattade ju i förskott också =) kram

2011-07-31 @ 02:56:17
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0