Dålig uppdatering

Ja kära ni, mina bakfingrar bara kliar! Jag vill baka! Men kan inte baka hela tiden utan att ge det till någon.
Jo min karl älskar när jag bakar men kan inte göda honom hela tiden ;)
Blir mer bakande snart inför julstöket! Såå jag längtar!
Funderar på att göra eget godis i julklapp, någon som har något bra tips? Tänkte om jag skulle ge mej på praliner eller något?
Förra året gjorde jag olika kolor och marmelad godis, vart uppskattat =)
Ville mest bara göra ett inlägg, funderar på att baka ett bröd jag hittade som bara ska ta 30 min. Om det blir bra delar jag med mej av det till er =)

Kommentarer
Postat av: Maggie

du får gärna baka toscana kakor till oss :)

2010-11-24 @ 20:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0